יוגה אור- סטודיו יוגה לנשים במעגלי החיים- יוגה פריון | יוגה הריון | בייבי יוגה | יוגה לגיל המעבר
הריון ולידה- ליווי לידה | עיבוד חווית לידה | 
הכנה רגשית ללידה | סדנאות צירים
רחוב אילת 3, נוה שאנן חיפה, אורית- 050-5662366 orityoga@gmail.com


לפרטים והרשמה חייגי עכשיו
או מלאי:



עיסוי פרינאום חיץ הנקבים
עיסוי זה מאפשר לך להכין את אזור הפרינאום לקראת הלידה. הפרינאום הוא האזור שבין הוגינה לרקטום. העיסוי  מכין אותך להרגשה של לחץ על האזור בזמן ירידת ראש התינוק. הרגשה מוקדמת של האזור תאפשר לך לידה קלה יותר, רגועה וללא פחד מהכאב כתוצאה מירידת ראש התינוק, הלחץ על האזור וכן תחושת הבערה האופיינית לסוף שלב הלחיצות.
כמו כן, עיסוי הפרינאום לפני הלידה יגרום להגמשת השריר ולהכנתו ללידה. בתחילה כדאי להיעזר במראה להכיר את האזור מקרוב. אפשר לקבל את העיסוי גם מבן הזוג.
פרינאום

לפני העיסוי:
לשטוף היטב את הידיים לגזור ציפורניים ארוכות, לרוקן את השלפוחית.
מרחי את הידיים ואת האזור בשמן: שמן זית רגיל, שמן  ויטמין E (לא נבט חיטה), שמן שקדים.
הכניסי שתי אצבעות 2 - 1 ס"מ לתוך הוגינה ועסי בתנועת u תוך הפעלת לחץ קל לצדדים וכלפי מטה עד שתחושי תחושה כשל מקום שורף וכן הרגשה כאילו המקום מתוח מאוד עד כדי קריעה. יש לעסות בעדינות. כשמרגישים תחושה זו, החזיקי את הלחץ למספר שניות עד שנדמה שהאזור משתתק ולא מרגישים כל - כך את התחושות הנ"ל.
עסי קדימה ואחורה במשך כדקה.
בעדינות משכי את החלק התחתון של הוגינה כלפי חוץ כשהאצבעות עדיין בפנים. עיסוי זה כדאי לעשות כל יום משבוע 34.
כעבור שבוע תחושי כי המקום התרחב ונהיה גמיש יותר.
בשבוע הראשון עסי את הפרינאום במשך 2 דקות. לאחר מכן האריכי את משך העיסוי ל 5-4 דקות בכל פעם, עד ללידה. תחילה בצעי את העיסוי 4-3 פעמים בשבוע, ובשבועיים האחרונים לפני הלידה בצעי אותו מדי יום.
 

 

מי אנישיעורי יוגה לנשים, יוגה הריון, מערכת שעות
הכשרת מדריכות ליוגה
הכרת תומכות לידה

הכשרה למדריכות בייבי יוגה, עיסוי תינוקות 

יוגה עם אורית, נייד 050-5662366 אילת 3 נווה שאנן, חיפהorityoga@gmail.com