יוגה אור- שיעורי יוגה לנשים- יוגה 50+,  יוגה הריון,  בקריות


לפרטים והרשמה חייגי עכשיו
או מלאי:



הרשמי לשיעור יוגה- 0505662366 

יוגה פריון

מחקרים מראים כי נשים שתרגלו יוגה בתקופת הפוריות, נשים שקיבלו טכניקות להרפייה, הרו מהר יותר.
יוגה פריון הוא תרגול יוגה המותאם לתמיכה בתהליך הפוריות ובטיפולי פוריות.

להכנס להריון ברוגע ובשלווה. בתקופה של אכזבה וכאב תוכלי להכיר ביוגה כלים שיאפשרו לך להרפות
ולעזור למערכת העצבים הפרה סימפטטית האחראית על הרוגע לפעול. כשמערכת זו עובדת היטב ההפרשה ההורמונלית מתאזנת. במצב מאוזן הגוף יכול ביתר קלות להרות.  


מחקרים מראים כי נשים שתרגלו יוגה בתקופת הפוריות, נשים שקיבלו טכניקות להרפייה, הרו מהר יותר.
יוגה פריון הוא תרגול יוגה המותאם לתמיכה בתהליך הפוריות לנשים המעונינות להרות ונשים
בטיפולי פוריות.
התרגול מקנה כלים לעזרה עצמית באמצעות תרגול מותאם לשלבים השונים
במחזור החדשי.
התרגול עובד על:
  • הפחתת מתחים והרפיה דרך עבודה פיזית.
  • נשימות
  • איזון הורמונלי וחיזוק ביוץ.
  • הזרמת דם לאזור האגן ואברי הרביה.
  • חשיבה חיובית ודמיון מודרך.
נשים רבות שילבו בהצלחה טיפולי פוריות עם תרגול יוגה שעזר להן להתחבר לגופן מחדש, לעצור ולהתבונן
בחייהן מחדש.

לקביעת תור - יוגה לבעיות פריון בחיפה ותל אביב התקשרי לאורית 050-566236

תרגול יוגה לפריון
תירגול בסיסי זה מומלץ כל יום במשך כמה דקות:

נשימה בתנוחת האישה
שיכבי על הגב, כף רגל לכף רגל, הורידי בירכיים לצדדים הניחי ידיים על הבטן אפשר עיניים.
נשימה מלאה אל בטן תחתונה.
היתרונות של התנוחה:
איזון הורמנלי
הזרמת דם לאברי הרביה דרך המפשעה
עבודה על מערכת הלימפה וניקוי הדם
התנוחה משפרת את הקשר העצבי לאברי הרביה

 
פיתול עדין בתנוחת האישה: פרסי את הידיים בגובה הכתפיים. עם השאיפה הביאי את ברך ימין מעל לברך שמאל. נשימה-  שאיפה לצד ימין של החזה נשיפה מבטן תחתונה. הפיתולים סוחטים את מע' העצבים, מרגיעים.
 
הארכת צד
שכבי על צד שמאל.
כף יד ימין לפני החזה מרפק כלפי מעלה.
נתרומם ונאריך את יד שמאל אל כלפי למעלה, אנו מאריכות את כל צד שמאל של הגוף מהמותן דרך הצלעות
ובתי השחי. מנוחה 5 נשימות.
מעבר לצד ימין: נחזיר את כף יד ימין  לריצפה ונעבור לעמידת שש.
יד ימין עוברת מתחת לבית שמאל ואת עוברת לשכיבה על צד ימין.
בשכיבה על צד ימין:
כף יד ימין לפני החזה מרפק כלפי מעלה.
נתרומם על יד שמאל ונאריך את יד ימין אל כלפי למעלה, אנו מאריכות את כל צד ימין של הגוף מהמותן דרך הצלעות ובתי השחי. מנוחה 5 נשימות.